Saturday 6 December 2014

BUDGET HOTEL @ ELZAHRAA INN SG. PETANI, KEDAH~

Bismillahirrahmannirrahim
~ Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang ~

Assalammualaikum!

Alhamdulillah, akhirnya selamat sampai Kedah! Fuhhh... Satu perjalanan yg agak jauh saya rasa bila naik kereta. Dr pukul 3.30 petang, pukul 10 lebih baru sampai. Hihi. Mcm saya pulak yg drive, pd hal my father-in-law yg drive. :D

Saya ke SP dgn my husband and his family. Cuma adik perempuan bongsu my husband je tak ikut sekali sbb she got a programme at her campus, UTEM. Actually, kami ke sini sbb anak buah ayah mertua saya bertunang esok dkt sini.. 

So, last night my husband try survey2 hotel area SP ni dkt AGODA. Itu yg terjumpa Hotel El Zahraa Inn ni. Tp, dlm AGODA tunjuk hotel ni dah full. Means, tak ada bilik yg available lg. My husband pun call lah utk dapatkan kepastian betul ke bilik semua dah full.. Rupa-rupanya ada 2 lg bilik yg kosong! Tinggal bilik Deluxe je. Ok, terus book dua2 bilik. 

Jom kita tengok gambar2 hotel dan bilik di El Zahraa Inn ni! ;)









Upsss... Terambil dan termasuk gambar toilet pulak. xD

Memandangkan kami tak lama pun dkt sini and just nak tidur utk satu malam.. so, kami tak berapa kisah pun stay sini. Lg pun not bad lah El Zahraa ni. Yg paling best siap ada sejadah & Al-Quran! 

Utk anda yg tercari-cari hotel budget di area SP ni, bolehlah dtg El Zahraa Inn ni... Tp, bilik dia kecil je tau. Mcm saya satu bilik dgn husband saya je. Berdua. Selesalah. Satu bilik saya rasa bolehlah muatkan 3 org dewasa dan budak2 kecil for those yg bawak anak sekali.. Oh, lupa pulak. Area sini jugak banyak sangat kedai makan and yg penting ada banyak shopping like Village Mall, Amanjaya Mall, Tesco etc. Bahahah! Bank pun banyak! Ada Bank Islam dan Al-Rajhi (Ini yg saya perasanlah). So, tak payah risau kalau duit in hand tak cukup. Anytime u can draw! Hihi. 

1:25 am dah. Husband pun dah zzz... Ok, good night! ;)
















No comments:

Post a Comment